دانلود Rosetta Stone English :American v3.x - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی (آمریکایی)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1703
نویسنده : حسین شوشتری زاده

Rosetta Stone English American یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی (آمریکایی) می باشد که به وسیله آن و در سطوح آموزشی جداگانه شما می توانید مهارت های ارتباطی بسیار مهم زبان انگلیسی (آمریکایی) را بدست آورید تا در موقعیت های ضروری بتوانید از آن ها استفاده کرده و در بحث های مربوط به سرگرمی، فرهنگی، امور دولتی، بازار، مسائل خانوادگی، آداب و رسوم و ... شرکت کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Rosetta Stone English American:
- آموزش زبان محاوره ای با فناوری مخصوص در افزایش مهارت گفتاری
- افزایش توانایی های فرد در زمینه خواندن، نوشتن، صحبت کردن، و فهممسائل
- یادگیری مجموعه ای از لغات مفید برای استفاده در موقعیت های ضروری
- همراه با فایل های صوتی برای MP3 player و CD player و ...
- بالا بردن توانایی شما در درک زبان بین المللی
- و ...

Rosetta Stone English American language learning software can develop your command of the language as you refine the crucial communication skills you acquired in Levels 1-3. Effectively handle emergency situations. Discuss entertainment and culture, government, and the marketplace. Get to know the neighborhood. Discuss family and traditions. And celebrate success.rosetta stone software will give you a bright future.
More info (open/close)
مشخصات

شرکت سازنده: Rosetta Stone
حجم فایل: 2005 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:40 - 90/8/21
امتیاز:
راهنمای نصب

 دانلود نرم افزار اصلی Rosetta Stone      http://s2.p30download.com/users/202/software/education/language/rosettastone/Rosetta.Stone.install.v3.4.7.Win_p30download.com.exe

برای دانلود سطوح به این لینک مراجعه کنید   http://p30download.com/fa/entry/33770/software/education/language/دانلود-rosetta-stone-english-american-نرم-افزار-آموزش-زبان-انگلیسی-آمریکایی/

رمز فایل www.p30download.com 

 

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked exe را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* نرم افزار را آپدیت نکنید چون ممکن است کرک نرم افزار از کار بیافتد و نرم افزار قفل شود!

توجه داشته باشید با نصب نرم افزار فوق فقط، نرم افزار اصلی Rosetta Stone بر روی سیستم شما نصب خواهد شد و برای آموزش هر زبان باید بسته مخصوص به آن زبان را از اینجا دانلود و نصب کنید.

طریقه اضافه کردن زبان جدید به نرم افزار:
1- نرم افزار درایو مجازی را دانلود و نصب کنید.
2- فایل زبان مورد نظر خود را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج سازید، وارد پوشه CD Image شوید، بر روی فایل زبان راست کلیک کنید و از منوی باز شده Mount را انتخاب کنید، در پنجره باز شده از منوی Map Drive نام یکی از حروف مانند Q را انتخاب کنید و بقیه تنظیمات را دست نخورده باقی بگذارید و دکمه Mount را بزنید تا ایمیج سی دی درون یک داریو مجازی بارگذاری شود.
3- نرم افزار Rosetta Stone را اجرا کنید و از طریق Add Languages زبان مورد نظر را به نرم افزار اضافه کنید.
4- پس از کپی شدن فایل ها دیگر نیازی به درایو مجازی نیست و با راست کلیک بر روی ایمیج سی دی از منوی باز شده گزینه UnMount را انتخاب کنید.

شما می توانید از سایر نرم افزار های ایجاد درایو مجازی نیز برای این منظور استفاده کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.